Hipoalergiczny żel do mycia twarzy Biały Jeleń- recenzja

Mam małe zaległości w pisaniu recenzji, dlatego postanowiłam to nadrobić :)


Dziś recenzja produktu, który otrzymałam od firmy Pollena Ostrzeszów, a jest to hipoalergiczny żel do mycia twarzy "BIAŁY JELEŃ" ;)


Informacje od producenta:
Hipoalergiczny żel do mycia twarzy Biały Jeleń z oczarem wirginijskim przeznaczony jest do oczyszczania skóry tłustej ze skłonnością do trądziku. Delikatnie usuwa nadmierną warstwę lipidową skóry nie wysuszając jej oraz zapobiega rozwojowi bakterii. Przy regularnym stosowaniu zmniejsza łojotok oraz skłonność do powstawania wykwitów. Skóra jest idealnie oczyszczona, gładka, świeża przez cały dzień. 
PRZEBADANY DERMATOLOGICZNIE WŚRÓD OSÓB Z ALERGIAMI SKÓRNYMI. 

Zawiera: 
* AC.NET- związek kwasu oleinowego i NDGA- kwas oleinowy zwalczający nadmierny łojotok,
- NDGA regulujący wzrost komórek, zmniejszający nadmierne rogowacenie i stany zapalne skory;
* ksylitol i laktitol- składniki utrzymujące prawidłową równowagę ekosystemu mikroflory skóry;
* ekstrakt z oczaru wirginijskiego- działający delikatnie ściągająco i dezynfekująco.    

SPOSÓB UŻYCIA:
 Na zwilżoną skórę twarzy i szyi nanieść niewielką ilość żelu, delikatnie rozmasować i spłukać wodą.

Pojemność: 200 ml
Cena: 7 zł

Moja opinia:
Miałam ostatnio sporo problemów skórnych na twarzy. Dostałam reakcji alergicznej na cytrusy i dopiero po kilku tygodniach wszystko wróciło do normy. Nie mogłam używać żadnych kosmetyków, aby nie pogorszyć swojego stanu. Kiedy wszystko w miarę się zagoiło, postanowiłam wypróbować Białego Jelenia w nadziei, że mnie nie uczuli. I tak na szczęście było. Żel ma przyjemną konsystencję. Nie jest do końca rzadki, ale gęsty też nie:
  Wolę takie, niż te gęstę, dlatego dla mnie + :)

Buteleczka ma fajny, poręczny kształt, z niebieskim rysunkiem od środka, co niewątpliwie nadaje oryginalności produktowi. Najbardziej do gustu przypadła mi w niej jednak nakrętka:


Nie spotkałam się jeszcze z takim sposobem zamykania jakiegokolwiek preparatu. Jest to dla mnie coś nowego i absolutnie rewelacyjnego :) Już nie boję się, że źle zakręciłam żel!

Produkt, dzięki swojej konsystencji jest bardzo wydajny i mimo częstych myć mało się go zużywa, a to bardzo fajna wiadomość ;) Po umyciu twarzy, szczególnie z rana, czuję się jak nowo narodzona. Żel daje uczucie świeżości i małego orzeźwienia! :D

O mały włos i zapomniałabym wspomnieć, a to dla niektórych bardzo ważne. Zapach jest bardzo delikatny i przyjemny. Mogę go wąchać w nieskończoność. Z pewnością przypadnie do gustu wielu osobom :)   
   
PLUSY:
* cena;
* opakowanie;
*wydajność;
* konsystencja; * kolor;
* zapach;
* nie uczula;
* zmywa makijaż.

MINUSY:
* lekko wysusza skórę  

OCENA KOŃCOWA: 5/5 

Mimo jednego minusa moja ocena jest najwyższa, ponieważ produkt w moich oczach ma tyle plusów, że nie mogłam postąpić inaczej!

Polecam, w szczególności alergikom!    

11 komentarzy:

  1. Miałam zielony, bardzo fajnie mył, ale jego wydajność słaba, na szczeście rozsądna cena, więc kupię jeszcze kiedyś.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zielonego nie miałam okazji wypróbować, ale niebieskim jestem zauroczona :)

      Usuń
  2. Dziękuję za tą recenzję :) Sama mam mega problemy ze skórą (atopowa, na szczęście lekko i różne inne wredy) i muszę używać różnych ciekawych mydeł nie zawierających mydła i innych pierdół, na które powoli przestaje mnie być stać. Ale widzę, że warto wypróbować Jelenia :) I cena też jest bardzo przystępna!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma za co! :) Polecam się ;)

      Usuń
  3. muszę koniecznie spróbować. coraz więcej pozytywnych opinii słyszę o jeleniu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Biały Jeleń jest super, ja używam żelu pod prysznic, bo też mam wrażliwą skórę ;o

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja pierwszy raz miałam okazję testować produkt tej firmy i teraz wiem, że można im zaufać ;)

      Usuń
  5. Coś dla mnie :)

    Zamawiałaś może ten słodzik? http://www.betterstevia.pl/pobierz-probke :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Co do Białego Jelenia to jest mój prawie ulubiony producent. Ich kosmetyki są naprawdę świetne, a co najlepsze. Jest hipoalergiczny. :3
    Jeśli znalazłabyś troszkę czasu, by skomentować mojego bloga to bardzo proszę, bo przecież sama wiesz jakie to jest ważne. Odwdzięczę się tym samym :)
    http://modaprzemijastylpozostajex3.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. mam ten żel i również jestem z niego zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za komentarze i opinie, które niewątpliwie mobilizują mnie do tworzenia dla Was i sprawiają, że mam poczucie, że to co robię ma sens. To wiele dla mnie znaczy!

Jeżeli dodałeś/aś mnie do obserwowanych i w komentarzu wspomnisz o tym fakcie- na pewno się zrewanżuję!