sobota, 20 lipca 2013

Ostatnie przesyłki/drobne gadżety :)

Ostatnio otrzymałam kilka skromnych przesyłek, które prezentują się następująco:

1. Nestle- Balonik "Mam już roczek"- świetnie się składa, bo w niedzielę idę na pierwsze urodziny Martusi- chrześniaczki chłopaka ;)


2. Próbki Cosmaderm- dla mnie i mamy

3. Gadżety od TTM Producent Maszyn Spożywczych:
- długopis
- zakładko-linijka
- naklejka
- broszurki

4. Gadżety od Pazim albo Baltica- nie było listu, a gadżety są tych firm.
- 2 balony
- 2 długopisy
- smycz
- broszurki

5. Dziś prawie przyszła do mnie bransoletka SOVA. Czemu prawie? Dlatego, że przyszły same dwie ulotki, bez bransoletki. Na kopercie nie było śladów otwarcia, była zaklejona dobrze. Ktoś się pomylił i nie włożył bransoletki ;/

A jak u Was z przesyłkami?


____________________________________


Odnośnie kradzieży moich wpisów, znalazłam ciekawy artykuł. Chętnych zapraszam do zapoznania się, bo kiedyś może być Wam potrzebny (choć nie życzę):
 http://bynajmniej.pl/spamblogi-sposob

Mimo to, dalej nie wiem co zrobić, bo nie znam się na tych wszystkich pierdołach ;/ Zgłosiłam sprawę do google, bo mimo kontaktu z właścielem/elką strony, do porozumienia chyba nie dojdzie.






42 komentarze:

  1. hmmm może się bransoletki wyczerpały.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, na pewno nie ;p Napisałam do takiej Pani i odpisała mi, ze wyjaśni tą sprawę.

      Usuń
  2. sporo przesylek ;) u mnie cisza ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne gadżety dostałaś :) U mnie narazie pusto... Na bransoletkę Sova czekam i czekam, i nie przychodzi..:/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wysyłka jest etapowo. Najpierw rozsyłane bransoletki, które zostały zamówione 2.06, teraz czas na 3.06 - czyli niby moja, a później chyba reszta do wyczerpania zapasów.

      Usuń
  4. Skoro do Ciebie z sovy coś doszło może i do mnie dojdzie ??

    U mnie tylko przesyłki 2 współprac :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Bransoletkę Sova wczoraj dostałam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. U mnie lipa, jak przyszły gadżety z Poznania i startówka od Heyah tak nic więcej nie przyszło. Ehh nawet nie mam czasu nic napisać na blogu bo kupa załatwień :) bo dostałam pracę :P

    OdpowiedzUsuń
  7. Ach zapomniałam napisać :D fajowe przesyłki dostałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wielka szkoda, że nie dostałaś bransoletki :< Kurde no! A reszta przesyłek super!

    weronikarudnicka.pl

    OdpowiedzUsuń
  9. uu to Cię załatwili z tą bransoletką :( a szkoda :(

    OdpowiedzUsuń
  10. Czekam z upragnieniem na swoją;]

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajne przesyłki :) Ja czekam na swoje, mam nadzieję, że w poniedziałek listonosz coś mi przyniesie ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Super gadżety:)
    Zapraszam do siebie:)

    http://gadzetydarmowe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Też dostałam gadżety od TTM, oprócz tego co Ty dostałam jeszcze zegar ; )

    OdpowiedzUsuń
  14. A kradzież artykułów czyste chamstwo .

    OdpowiedzUsuń
  15. Do mnie jeszcze nie dotarła bransoletka :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Szkoda, że nie dostałaś tej bransoletki :(



    W wolnej chwili zapraszam do mnie na news :*

    OdpowiedzUsuń
  17. Do mnie całe szczęście bransoletka dotarła :)

    OdpowiedzUsuń
  18. A balonika też niedawno dostałam. Mi się spodobały życzenia na kartce :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Odpowiedzi
    1. Jeżeli chodzi o te gadżety, to napisałam przy każdym skąd są ;) Nazwy przepisałam z gadżetów i jeżeli były to z koperty ;) Pisałam tyle maili, że ciężko podać mi więcej konkretów ;p

      Usuń
  20. ja w dalszym ciągu czekam na przesyłkę z bransoletką SOVA...

    OdpowiedzUsuń
  21. świetne gadżety :) a z tą bransoletką, to Cię nieźle zrobili w balona. do mnie jeszcze nie doszła ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie ;/ zobaczymy czy Pani wyjaśni tą sprawę jak obiecała ;D

      Usuń
  22. Dawno czekałaś na bransoletkę? :)
    Bo wysłałam kiedy była akcja prośbę dosyć dawno i do tej pory nic.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prośbę wysyłałam 3 czerwca i teraz właśnie trwa wysyłka zamówień z tego dnia ;p

      Usuń
  23. Ja miałam w zeszłym roku straszne parcie na zamawianie próbek :D chyba znowu zaczne :D

    OdpowiedzUsuń
  24. No to pewnie ktoś będzie miał dwie bransoletki.... Do mnie na szczęście przyszła jedna ulotka i jedna bransoletka :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Ciekawy wpis :)


    zapraszam do mnie na rozdanie kosmetyczne :)

    http://fashion-and-cosmetics.blogspot.com/2013/07/rozdanie-kosmetyczne-zapraszam.html

    OdpowiedzUsuń
  26. Dziwna sprawa bez bransoletek.. A paczki fajne;) Długopisów mi nigdy nie dość :D

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za komentarze i opinie, które niewątpliwie mobilizują mnie do tworzenia dla Was i sprawiają, że mam poczucie, że to co robię ma sens. To wiele dla mnie znaczy!

Jeżeli dodałeś/aś mnie do obserwowanych i w komentarzu wspomnisz o tym fakcie- na pewno się zrewanżuję! To samo tyczy się komentarzy, blogrolla i wszelkich innych rzeczy.

NIE KOMENTUJĘ u osób, które mają konta google+ ustawione w komentarzach, bo po prostu nie mogę- nie mam google+ ;p

Zobacz także:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...