WANSOU- płyn do zmiękczania - recenzja

W ramach współpracy z firmą TOMIL

otrzymałam do testowania również płyn do zmiękczania tkanin:


Informacje od producenta:
Wansou RELAX & THERAPY z limitowanej edycji moonline to skoncentrowany płyn do płukania tkanin, który optymalnie zmiękcza tkaniny. Przyjemny i kojący zapach uzupełniony jest specjalną substancją o działaniu hydrofilowym, która zwiększa chłonność tkanin po praniu (szczególnie ręczników) i równocześnie ułatwia ich prasowanie. Dodawać do ostatniego płukania według tabeli dozowania.

Pojemność: 1500 ml

Moja opinia:
Płyn bardzo przypadł do gustu mi jak i mojej mamie ;)

Opakowanie:
- plastikowa butla z również plastikowym korkiem, który jest dobry do dozowania płynu. Lubię czarny kolor, więc bardzo podoba mi się kolorystyka butelki.

Konsystencja:
- typowa dla tego produktu, lejąca się.

Zapach:
- trudno mi go określić. Mi kojarzy się chyba najbardziej z morskim.

Dozowanie:
 

Płyn bardzo dobrze spełnia swoją rolę. Sprawia, że prane materiały są przyjemne i delikatne w dotyku. 


Najbardziej zauważalne jest to dla mnie na przykładzie ręczników. Po praniu bez płynu są twarde, szorstkie, zaś po praniu w płynie zmiękczającym delikatniejsze- o wiele. 

Zapach jest również przyjemny i dość długo utrzymuje się na pranych rzeczach, jednak nie każdemu z pewnością przypadnie on do gustu. Mi bardzo się podoba, mamie mniej ;p

Niestety nie potrafię nic napisać o cenie, ponieważ nie mogę nigdzie jej znaleźć.

PLUSY:
- dobrze zmiękcza;
- ładnie pachnie;
- duża pojemność;
- wydajny;
- ciekawe opakowanie;

MINUSY:
- brak

 Szczerze POLECAM! Niestety był to drugi i ostatni produkt, który miałam okazję testować dzięki firmie TOMIL :) Cieszę się, ze mogłam poznać nowe produkty :)

Czy mieliście w domu jakieś produkty chemiczne od TOMIL?

19 komentarzy:

  1. nigdy nie miałam produktów tej firmy, ale dobrze, ze się sprawdził ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. o taki do ręczników by mi się przyał:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie miałam ale chętnie bym się skusiła :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie mam nic z tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Morski zapach jak najbardziej mi odpowiada, więc się skuszę:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. ciekawi mnie zapach:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nigdy o nich nie słyszałam.

    OdpowiedzUsuń
  8. moja mama pokochała ich proszek do prania ;)
    świetnie pierze ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak dobrze kojarzę to kiedyś w Kauflandzie go kupiłam i raczej należy on do tych tańszych płynów ale faktycznie ciekawy jest choć miałam inną wersję zapachową :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Używam płynów innej firmy :) ubrania wyprane w płynie zawsze będą przyjemniejsze w dotyku niż te wyprane w proszku

    OdpowiedzUsuń
  11. Pierwsyz raz słysze o tym produkcie!

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo ciekawy produkt

    OdpowiedzUsuń
  13. Jeszcze nie miałam nic z tej firmy, jednak piszesz bardzo zachęcająco ;) Ciekawa jestem tego zapachu :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jak ma same plusy to trzeba kupić :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ne słyszałam o tej firmie, gratki współpracy :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Nigdy nie używałam produktów tej firmy :P

    OdpowiedzUsuń
  17. Nigdy się z nim nie spotkałam, a szkoda bo chętnie bym przetestowała ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. nie mialam okazji go wypróbować, ale chętnie się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za komentarze i opinie, które niewątpliwie mobilizują mnie do tworzenia dla Was i sprawiają, że mam poczucie, że to co robię ma sens. To wiele dla mnie znaczy!

Jeżeli dodałeś/aś mnie do obserwowanych i w komentarzu wspomnisz o tym fakcie- na pewno się zrewanżuję! To samo tyczy się komentarzy, blogrolla i wszelkich innych rzeczy.

NIE KOMENTUJĘ u osób, które mają konta google+ ustawione w komentarzach, bo po prostu nie mogę- nie mam google+ ;p